• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    نمونه هایی از طراحی های داخلی اتاق نشینمن با تم مشکی


    1396/12/5

    تم مشکی

    مشكی رنگی زیرك و معماگونه است كه می‌تواند هم روحیه غمی و هم روحیه شادی را در شما تقویت كند؛ زمانی به راز درون این رنگ پی می‌برید، از این رنگ نهایت لذت را ببرید..
    طراحی دكوراسیون منزل با رنگ مشكی شجاعت و جسارت خاصی می‌خواهد؛ درواقع باید دل را به دریا زد.

    ما برای استفاده از این رنگ در منزل پیشنهادی برای شما داریم تا هم آرامش رنگ مشكی را به خانه خود بیاورید و هم آن را تبدیل به خانه‌‌ای رؤیایی کنید.


    اتاق خواب مشكی


    اگر شما یك اتاق خواب رمانتیك را می‌پسندید و به رنگ مشكی علاقه بسیاری دارید، می‌توانید در انتخاب رنگ دیوار خود از دو رنگ سفید و مشكی به صورت تك‌رنگ استفاده كنید البته كاغذدیواری‌هایی با همین تركیب‌بندی وجود دارند كه می‌توانید آنها را تهیه كنید. در كنار این رنگ‌آمیزی زیبای دیوار، می‌توانید از روتختی مشكی و سفید كه رنگ سفید در آن غالب باشد، استفاده كنید. با پرده‌های مشكی خداحافظی كنید چون اتاق را دلگیر و تاریك می‌كنند، همچنین یك قالیچه مشكی با طرح‌های سفید در كف این اتاق خواب، فضای رمانتیك و عاشقانه‌ای برای شما طراحی می‌كند.

     

    مشكی برای سرویس بهداشتی


    اگر قصد دارید این رنگ را در حمام خود داشته باشید، می‌توانید كاشی‌های دیوار را به رنگ سفید درآورید و برای كف از سرامیك‌های مشكی با طراحی‌های سفید استفاده كنید. توالت‌فرنگی مشكی در كنار وان مشكی و حوله‌های سفید رنگ، دیدی چشمگیر به وجود می‌آورند؛ البته برای اینكه فضا خسته‌كننده نشود، می‌توانید از بطری‌های رنگارنگ شامپو و صابون‌های معطر رنگی در فضای حمام استفاده كنید.

     

    رنگ سفید را دست‌كم نگیرید


    با تاكید بر خنثی بودن رنگ مشكی یادتان باشد جایی هم برای رنگ سفید در نظر بگیرید. رنگ سفید با همه آرامشی كه در خودش دارد تركیبی است از انواع رنگ‌هایی كه وجود دارند اما به چشم نمی‌آیند، بنابراین سفید می‌تواند به تنهایی انرژی پنهان در همه این رنگ‌ها را منعكس كند. اگر مبلمان شما مشكی و ساده است حتما به كوسن‌های سفید برای چیدمان فكر كنید تا آرامش و نشاط را با هم داشته باشید. در چیدمان خانه‌تان جایی هم برای آیتم‌های سفید در نظر بگیرید.این آیتم می‌تواند یك مجسمه مدرن باشد یا یك ظرف و حتی یك تابلو..

    نورپردازی مشكی


    در استفاده از رنگ مشكی باید با دقت ویژه‌ای عمل كنید چون مشكی در كنار قدرت و جسارت، این امكان را دارد كه خشم و عصبانیت در محیط ایجاد كند؛ به همین دلیل باید با فكر و دقت سراغ لوستر مشكی بروید. لوسترهای ساده‌ای كه با طراحی‌های مدرن هماهنگی خوبی دارند، زیاد دیده می‌شود؛ چنین لوسترهایی برای فضاهای مشكی انتخاب خوبی هستند. اگر در این كار حرفه‌ای نیستید، حتما از طراحان داخلی كمك بگیرید تا آرامش خانه شما با یك تغییر دكوراسیون ساده از دست نرود..

     

    یك تركیب لوكس


    اگر خیال دارید به تركیبی لوكس از رنگ مشكی برسید یا حتی به استفاده از این رنگ در اتاق پذیرایی‌تان فكر می‌كنید؛ یادتان باشد باید به تركیب این رنگ با طلایی هم فكر كنید. تركیب رنگ طلایی حال و هوای فانتزی رنگ مشكی را كمی متعادل‌تر می‌كند. شما می‌توانید این تركیب رنگ را در مبلمان یا پرده انتخابی‌تان هم امتحان كنید. مجسمه‌های طلایی یا آباژورهایی با پایه طلایی شما را به نتیجه دلخواه‌تان می‌رساند..

     

    مشكی تنها هرگز
    برای داشتن پرده‌ای با رنگ مشكی حتما آن را با رنگ دیگر تركیب كنید. پرده‌های سراسر مشكی برای اتاق‌های بزرگ و دیوارهای بلند مناسب هستند وگرنه باعث كوچك نشان دادن محیط می‌شوند. برای انتخاب پرده بهتر است از یك تور سفید برای تمام پنجره و بالا و كنار پنجره از پارچه مشكی ضخیم مثل مخمل، ساتن و... استفاده شود كه این مدل پرده‌ها برای دكوراسیون مدرن یا كلاسیك مناسب است..



     

    با وجود همه علاقه‌ای كه به رنگ مشكی دارید فكر مشكی كردن تمام دیوارها را از سرتان بیرون كنید چون در این شرایط فضای خانه شما بسیار كوچك و تاریك به نظر می‌رسد، اما نگران نباشید شما می‌توانید دست‌كم یكی از دیوارهای خانه‌تان را به رنگ مشكی اختصاص دهید و باقی ماجرا را هم بگذارید به حساب چیدمان و آیتم‌هایی كه برای چیدمان انتخاب می‌كنید. یادتان باشد در چیدمان مشكی، رنگ غالب فرش یا گلیمی كه به عنوان كفپوش انتخاب می‌كنید حتما باید خاكستری باشد. این انتخاب خودش به تنهایی برای گرم و پرهیجان كردن فضای خانه شما كافی است.