• خرید و فروش
  • رهن و اجـاره

  • اهواز

    60 مدل شلف دیواری 2019 با طراحی کاربردی و بسیار جذاب


    1398/7/22

    مدل شلف دیواری 2019

    شلف نوعی طبقه بندی دیواری است که نقش طاقچه را در طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل ایفا می کند و شما می توانید از شلف های دیواری برای قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری و … استفاده کنید و از این طریق دکوراسیون داخلی بی نظیری را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. در ادامه توجه شما را به 60 مدل شلف دیواری 2019 با طرح و رنگ های مختلف جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. 

    در زمان های گذشته از طاقچه برای تزیین دیوار منزل استفاده می شد ولی امروزه شلف و باکس های دیواری جایگزین طاقچه ها شده اند که به کمک این عناصر تزیینی می توانید دیوار قسمت های مختلف منزل خود را به زیبایی تزیین کنید.

    شلف دیواری زیبا و خاص

    مدل شلف دیواری 2019 با طرح و رنگ های شیک و بی نظیر

    شلف و باکس دیواری در انواع طرح و رنگ و شکل های هندسی مختلف موجود هستند که هر کدام از این مدل ها برای بخش خاصی از منزل طراحی شده اند. در مطالب قبلی با انواع مدل کتابخانه دیواری و مدل قفسه دیواری آشنا شدید در ادامه تصاویری از انواع مدل شلف دیواری 2019 را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

    شلف دیواری مخصوص سالن پذیرایی

     

    مدل های شلف و باکس دیواری برای سالن پذیرایی و اتاق خواب

    یکی از بهترین روش ها برای تزیین دیوار سالن پذیرایی استفاده از باکس و قفسه های دیواری است که در صورت نصب این وسایل روی دیوار بدون صرف فضای اضافی شما می توانید وسایل دکوری و تزیینی را به زیباترین شکل ممکن روی آن ها بچینید.
    شلف های دیواری سالن پذیرایی در ابعاد کوچک و بزرگ موجود هستند که بهتر است شما با توجه به ابعاد وسایلی که قرار است روی شلف چیده شوند اندازه آن را انتخاب کنید.
    توجه داشته باشید که شکل هندسی باکس های دیواری تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت تزیین دیوار دارد و امروزه این مدل قفسه های دیواری در اشکال هندسی مختلف طراحی شده اند که هر کدام از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

    شلف دیواری چوبی

    مدل باکس دیواری ساده مدل باکس دیواری زیبا شلف دیواری سفید شلف دیواری مدل شلف دیواری خاص شلف دیواری مدرن و زیبا شلف دیواری سفید و زیبا شلف دیواری ساده و زیبا شلف دیواری زیبا و خاص مدل شلف ام دی اف دیواری مدل شلف زیبا و خاص دیواری باکس دیواری مدل باکس دیواری سفید شلف دیواری قهوه ای و نارنجی
    شلف های دیواری همچنین به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند که قفسه های دیواری ثابت به کمک وسایل خاصی طراحی می شوند و در انتها نیز این مدل قفسه ها با سنگ و گچ یا چوب پوشش داده می شوند.
    شلف و باکس های دیواری متحرک نیز جزء وسایل دکوراتیو به شمار می روند و این مدل وسایل تزیینی باعث زیبایی و جذابیت بیشتر دیوار سالن پذیرایی می شوند و در طراحی آن ها از متریال های خاص نظیر ام دی اف و پلی استر و … استفاده می شود.
    شلف و قفسه های دیواری مخصوص سالن پذیرایی در انواع رنگ های مختلف موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید تزیین دیوار پذیرایی تان خاص و متفاوت باشد بهتر است مدل شلف دیواری 2019 با چند رنگ متنوع و شکل هندسی جذابی را روی دیوار نصب کنید که رنگ این مدل قفسه های دیواری را می توانید به صورت مکمل یا متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید.

    مدل شلف دیواری سفید و قرمز مدل شلف دیواری مدل باکس دیواری مدل شلف دیواری سفید مدل شلف دیواری ساده شلف دیواری شیک و خاص مدل شلف دیواری زیبا و کاربردی مدل شلف دیواری ام دی اف شلف دیواری شیک و جذاب مدل شلف دیواری قرمز و نارنجی مدل شلف دیواری زیبا

    شلف دیواری سفید 2019 شلف دیواری زیبا
    اتاق خواب یکی دیگر از مکان هایی که می توانید برای تزیین دیوار آن از این قفسه های دیواری استفاده نمایید و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید وسایل دوست داشتنی و یادگاری های خود را در فضایی از اتاق خواب قرار دهید که قابل رویت باشند بهتر است شلف یا باکس های دیواری را در مکانی مناسب نصب نمایید.
    از شلف و قفسه های دیواری در فضای اتاق خواب همچنین می توانید برای قرار دادن کتاب و سی دی و گلدان های کوچک و … استفاده کنید.

    باکس دیواری چوبی مدل قفسه دیواری 2019 مدل شلف دیواری برای اتاق کودک مدل باکس دیواری 2019 شلف دیواری ام دی اف شلف دیواری برای اتاق کودک شلف دیواری زرد و قهوه ای شلف دیواری سفید و زیبا شلف دیواری سفید و زیبا شلف دیواری شیک و زیبا مدل شلف دیواری ساده شلف دیواری ام دی اف شلف دیواری فلزی شلف دیواری 2019 مدل شلف دیواری 2019 باکس دیواری زیبا و خاص شلف دیواری زیبا و فلزی مدل شلف دیواری 2019 شلف دیواری چوبی 2019 شلف سفید و زیبا دیواری  مدل شلف دیواری 2019

    مدل های شلف و باکس دیواری آشپزخانه

    انواع مدل شلف دیواری 2019 در اندازه های مختلف موجود هستند که انتخاب اندازه آن ها بستگی به نوع کاربرد و فضای آشپزخانه دارد. قفسه های دیواری آشپزخانه را می توانید در بالای کابینت ها نصب کنید و وسایل تزیینی مختلفی را روی آن ها قرار دهید. در هنگام انتخاب شلف و باکس های دیواری برای آشپزخانه باید به ارتفاع طبقه ها توجه کنید تا بتوانید وسایل مختلف را روی طبقه ها به راحتی بچینید.
    اگر آشپزخانه شما کوچک است می توانید برای استفاده بهینه از فضای آن شلف با طرح و رنگ های مختلفی را روی دیوار نصب کنید.

    مدل شلف دیواری فلزی شلف دیواری ام دی اف شلف دیواری زیبا و شیک شلف دیواری برای آشپزخانه شلف دیواری 2019 مدل شلف دیواری ساده و زیبا شلف دیواری زیبا و ساده مدل شلف دیواری چوبی مدل قفسه دیواری آشپزخانه

    در این مطلب تصاویری از انواع مدل شلف دیواری 2019 را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها قفسه های دیواری بی نظیری را انتخاب کنید.